"עולם הבלונים" גאה לשרת במשך שנים לקוחות המעצבים את חגיגת הברית או הבריתה שלהם בבלונים.
השימוש בבלונים לברית ולבריתה מספק לאותם הורים צעירים פתרון מושלם ומשתלם; צוות "עולם הבלונים"
מציע דגמים שונים של בלונים המתאימים לאירוע (בין הדוגמאות של בלונים לברית או לבריתה ניתן למצוא בלונים בצורת מיקי מאוס, מיני מאוס, דורה, מוצץ, בקבוק, דובון ועוד) בשפע של צבעים וגדלים. הבלונים ממולאים בהליום שגורם להם לרחף ולמשוך מיד את עיני הנכנסים לאולם. בנוסף לשימוש בדוגמאות מוכרות של בלונים, צוות "עולם הבלונים" יעצב עבורכם פריטים נוספים במקום כגון כסאות תינוק, שולחנות האוכל והכניסה לאולם.
אחת התוצאות המשמחות בעיצוב בלונים לברית או לבריתה הינה תגובות הילדים המגיעים לאירוע. למרות שאנו חיים בעידן סופר טכנולוגי בו ילדים נחשפים למחשבים כבר בגילאים מאד מוקדמים, מדהים לגלות שהמשיכה הכמעט מגנטית שלהם לבלונים לא שככה. עבורם מדובר באטרקציה מהנה ועבור ההורים בפתרון נפלא לשעתיים של מנוחה. . .
השימוש בבלונים לברית או לבריתה לא מצריך היערכות מיוחדת או מוקדמת; צוות "עולם הבלונים" ידע למקם את הבלונים המעוצבים בכל לוקיישן שתבחרו – בין אם האירוע מתקיים במקום סגור או פתוח.
מתנה ליולדת כי גם לה מגיע 
מעבר לכך שאנחנו מאוד אוהבים לחגוג את הברית או הבריתה, אנחנו רוצים לזכור שמדובר גם באישה שעברה ב- 9 חודשים האחרונים חוויה ארוכה ששוה למסע מרתק ומלא בבריאה, מגיע ליולדת לקבל מתנה יפה שהיא תוכל להרגיש את החגיגה, לכן אם אתם מחפשים מתנות ליולדת הנה כמה מתנות מומלצות ליולדת .