אם אתם מחפשים דרך לעצב את האירוע שאתם מפיקים בעלויות נמוכות, תוכלו להשתמש בבלונים. בלונים לאירועים עסקיים ופרטיים יכולים להיות פריט מרכזי בעיצוב שלהם ואף היחידי.

עיצוב אירוע הוא חלק חשוב בתהליך ההפקה שלו, ועל כן יש להקדיש זמן ומחשבה בנושא זה. כמובן שכאשר מעצבים אירועים, כדאי לחפש דרכים יצירתיות לעשות את זה, אך מבלי שזה יהיה כרוך בעלויות גבוהות. יש כמה דרכים להשיג עיצוב יפה ואסתטי בעלויות נמוכות, ואחת מהן היא שימוש בבלונים.

בלונים לאירועים עסקיים ופרטיים

עיצוב אירועים עסקיים צריך להיעשות בטוב טעם, על מנת ליצור את הרושם המתאים בקרב הקהל שמגיע לאירועים, שהרי הוא כולל לא רק חברים ובני משפחה שבאו לתמוך ולעזור, אלא גם שותפים, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים. כדי למשוך אותם לביצוע שיתופי פעולה או עסקאות, חשוב להפיק אירוע מרשים, וכחלק מזה לתכנן את העיצוב בקפידה.בלונים לאירועים עסקיים יכולים לשמש כפריט העיצוב המרכזי ואף היחידי. היתרון של הבלונים הוא בכך שמדובר בחומר פשוט שהעלויות שלו מסתמכות בסכומים נמוכים בצורה יוצאת דופן, ובכל זאת יש אפשרות להשיג עיצוב מיוחד ומרשים. כמובן שכם באירועים פרטיים, כמו ימי הולדת, מסיבת רווקות וכדומה, ניתן להשתמש בבלונים למטרת העיצוב, בשילוב פריטי עיצוב ונוי נוספים או בלעדיהם. באירועים לילדים, אפשר גם להפוך את הבלונים לאטרקציה מיוחדת, ולהביא אמני בלונים שיעבירו סדנה מזורזת לילדים לניפוח בלונים בצורות שונות.

בחירת הבלונים

היום אפשר למצוא בלונים מסוגים שונים, במגוון צבעים, גדלים וצורות, ואפשר גם להשתמש בהם בדרכים שונות. לפני הכל, אתם צריכים לבחור את הצבעים. במידה ומדובר באירוע עסקי, בחרו בלונים בצבעים התואמים את הלוגו של העסק שלכם, ועצבו את מקום האירוע בהתאם לבחירת הצבעים. אם מדובר באירוע פרטי או הפעלות לימי הולדת תוכלו לבחור כל צבע שתרצו, והעיקר להתאים את הצבעים בצורה הנכונה. לאחר מכן, אתם צריכים לבחור את האופן שבו תרצו להוסיף את הבלונים לאירוע. תוכלו ליצור קשת עומדת שמורכבת ממספר רב של בלונים המחוברים יחדיו, לתלות מהתקרה בלונים מלאים באוויר או לקשור אותם לכיסאות האורחים, למלא את חלל המקום בבלוני הליום או בבלונים בשלל צורות ועוד. רצוי להשתמש בדרך אחת בלבד לשימוש בבלונים באירוע כדי ליצור מראה אחיד ונעים לעין.

עיצוב הבלונים

כיום ישנה אפשרות לרכוש בלונים עם הדפסים, בהם אפשר להשתמש למגוון רחב של אירועים. דוגמא לכך היא הדפס 'מזל טוב' או 'יום הולדת שמח' המתאים לימי הולדת. יש גם בלונים שיש עליהם גם ציורים מיוחדים. במידת הצורך, אתם יכולים לעשות הדפסים מותאמים אישית- פתרון מצוין לאירועים עסקיים בהם רוצים להדגיש את שם העסק. ולסיום, כדאי להתייחס בכובד ראש לבחירת החברות המספקות את שירותי הבלונים, אם מדובר בהדפסות, מכירה, עיצוב וכן הלאה. חברות מסוימות יכולות לתת לכם ייעוץ והכוונה לגבי השימוש בבלונים, בחירת הבלונים, הדרך הנכונה להשתמש בהם במקום האירוע ועוד. ובכל מקרה, רצוי לבחור בחברה שבה ניתן לקבל את כל או את מרבית השירותים הנחוצים במקום אחד.

התקשרו עוד היום ל"עולם הבלונים" והזמינו בלונים לאירועים!