אם תשאלו כל ילד מה עולה לו לראש כאשר שומע את המילה "יום הולדת"' כנראה שהוא יגיד "בלון". בלונים, בכל הגדלים הצבעים והצורות ידועים ביכולתם לשמח כל ילד ולמען האמת, גם כל מבוגר. מי לא מכיר את ההרגשה כשהוא הולך ברחוב עם זר בלונים שקיבל כמתנה- הרגשה טובה מאוד, ובעיקר נעימה הידיעה שמישהו חשב עלייך, רצה מאוד לשמח אותך וקנה עבורך זר גדול ויפה של בלונים צבעוניים. כאשר באמת רוצים להשקיע בזרי בלונים, ניתן להזמין במיוחד בלונים לאירועים.

3 סיבות טובות להזמין בלונים לאירועים פרטיים או עסקיים:

האוירהזרי בלונים באירועים שונים יכולים להפוך את האווירה באירוע לחוויה מיוחדת, הזרים יכולים להיות מאוד אסטתיים בעלי צורה אחידה או מאוד מקוריים. למשל זר בלונים בחתונה בדמות עוגת חתונה, זר בלונים ביום נישואין עם כיתוב מספר שנות הנישואין והרעיונות ממשיכים והיצירתיות לא נגמרת. לחברות השונות המספקות בלונים ישנם שלל רעיונות מקוריים ויצירתיים כיצד להפוך את האירוע שלכם למשמח וחווייתי יותר. וכמובן, יוכלו לספק לכם צורות שונות וכיתובים שונים על בלונים על פי רצונכם.

המקוריות – אם בכוונתכם להגיע לקהל לקוחות מסויים המוזמן לאירוע אותו אתם מתכננים, כנראה שתרצו גימיק מיוחד ומקורי שלא ישכח במהירות. בלונים יכולים לעשות את העבודה בצורה מצויינת וייחודית שתישאר בתודעת הקהל שהיה נוכח באירוע לאורך זמן רב. כך גם לגבי אירוע פרטי שהייתם רוצים שהנוכחים בו יזכרו – חתונת כסף בעיצוב מיוחד, יום הולדת עם בלונים בצורות חיות שונות, יום נישואין בעיצוב רומנטי, הצעת נישואין צבעונית ועוד אינספור רעיונות..

העלות – העלות נמוכה ביחס לצבעוניות, הססגוניות והנעימות שמשרים הבלונים על כל אירוע. הבלונים תופסים נפח גדול מאוד בחדר בו מתקיים האירוע וההשקעה נמוכה ביחס לרוב האביזרים בהם הייתם בוחרים לקשט בו את האירוע שלכם.

הבלונים הם דרך נהדרת לשמח, לרגש, להפתיע את הקהל או האורחים באירוע שלכם. אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם לאירוע שונה לגמרי ומיוחד מאוד והעיקר- הבלונים יוכלו לשמח במיוחד את בעלי השמחה החוגגים את האירוע ולתת להם תחושה מיוחדת במינה.